sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Kuuselle koristeita

Tänä vuonna saan ekaa kertaa joulukuusen kotiimme.
Ennen ollaan asuttu aina niin pienessä kodissa,
ettei kuusi ole mahtunut minnekään.
Ei täällä nytkään kauheesti tilaa ole,
mutta jonnekkin sen aion änkeä. :)

Tänään käytiin jo hakemassa kuuset pappan metsästä.

Kaikki koristeet aion tehdä/tuunata itse.
Fimomassasta syntyi lumihiutaleita,
jotka koristelin helmenpuolikkailla ja timanteilla.



Tiimarista ostin eurolla paketillisen rumia kuusenpalloja,
joita olen maalaillut ja päällystänyt.
Pitsiä vielä koristeeksi.



Osan olen päällystänyt vanhoilla kirjan sivuilla.


Lisäksi olen tehnyt kasan näitä paperitähtiä,
jotka aion myös ripustaa kuuseen.


Heh, huomaako, että viimeinen kuva on otettu eri kameralla..
Hieman eri laatuinen.
Onneksi joulupukki tuo mulle oman paremman kameran! :)

Mukavaa 3. adventtisunnuntai-iltaa!

11 kommenttia:

  1. Oi, miten kauniita kuusenkoristeita <3

    VastaaPoista
  2. Todella kauniita koristeita! Itse olen myös tänä jouluna tykästynyt valkoiseen ja sitä on ripaus tulossa kuuseenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Meidän kuusi koristellaan pelkillä valkoisilla ja ruskeilla koristeilla, muualla kodissa on sitten punaistakin. :)

      Poista
  3. Ihania koristeita! :) Minullakin oli haaveena tehdä koristeet itse, mutta ajanpuutteen vuoksi ostin valmiit.

    Oletpa ollut kiltti, kun Joulupukki sulle uuden kameran tuo! Voisi tuoda tännekkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, ensi jouluna sitten! Kyllä ne ostetutkin kauniilta näyttävät. :)
      Olen sitä kameraan niin toivonut koko vuoden, että nyt vihdoin saan sen! Olen yrittänyt olla tosi kiltisti. :) Mulla on synttäritkin tossa vuoden alussa, joten kamera on myös synttärilahja. ;)

      Poista
  4. Kyllä se niin vaan taitaa olla että kuusi viimeistelee joulu sisustuksen. :)
    Meilläkään ei ole kuusta ollut kahteen vuoteen, mutta tänä jouluna tulee taas enon toimesta kuusi. Kuusi tuo mukanaan taloon jouluntuoksun ja tunnelman. Tykkään aidosta puusta, vaikka niitä neulasia löytyy sit vielä vappunakin varpaista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kyllä kuusi tuo täydellisen joulutunnelman kotiin. Ja aito sen olla pitää. :) Ne varisevat neulaset on nyt vaan pikku juttu... :D On se sen arvosta!

      Poista
  5. Kyllä huomaa :) Ihana paperitähti! Oliko vaikea tehdä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! Ei ole vaikea tehdä, pikkusen tarvitaan kyllä sorminäppäryyttä. :) Ohje löytyy Ilona Pietiläisen Talven Taikaa-kirjasta. Netissäkin olen siihen kyllä joskus törmännyt. :)

      Poista
  6. Hei Siina, käy kurkistamassa blogiani. Siellä on sinulle tunnustus. :)

    VastaaPoista