tiistai 12. marraskuuta 2013

Pikkujoulut


Pidettiin tänään parin kaverin kanssa pikkujoulut meillä.
Tarkoituksena oli mennä aamulla metsäretkelle 
ja paistamaan makkaraa,
mutta kamalan sään takia jouduimme ulkoilusta luopumaan.

Tytöt tulivat meille jo hyvissä ajoin päivällä,
aluksi syötiin kanasalaattia ja jälkkäriksi karpalopannacottaa sekä glögiä.

Kävin eilen metsästä keräämässä havuja, sammalta, 
puolukanvarpuja ja variksenmarjaa askartelumateriaaleiksi.
Niiden parissa menikin koko loppupäivä iltaan 
saakka samalla kuunnellen joulumusiikkia ja rupatellen kaikenlaista.
Näiden tyttöjen kanssa aika menee kyllä vauhdilla!

Minä sain aikaiseksi pienen, tuuhean havukranssin

..pienen asetelman kynttilänjalkaan


 .. sekä pienen variksenmarjakranssin.

Enkelipipareita leivoin eilen illalla. 
Täytyyhän pikkujouluissa joulupipareita olla!


Lopuksi voisin vinkata tästä Kaikkien aikojen Joulu-lehdestä.
Olen kuullut tästä huonoa palautetta, mutta itse tykkäsin tosi paljon!
Ihania joulukoteja ja inspiroivia kuvia ja ideoita.
Olen selaillut moneen otteeseen jo. :)
Tämä on joka vuosi ollut lempilehteni ja 
näitä onkin jo monelta vuodelta säästössä.


8 kommenttia:

  1. Kauniita kransseja olet tehnyt. :)
    Minulla on kanssa vain ja ainoastaan tuo joululehti ja tykkäsin siintä. Kansikin on tosi ihana. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minttu!:)
      Mulla on tämän lisäksi vain Joulu Maalla-lehti, sekin oli kyllä hyvä. :)

      Poista
  2. Todella kauniita kransseja! :) Ja ihana tuossa kynttilänjalassakin.
    Minä olen arponut tuon lehden ostoa, ekalla selailulla kaupassa en vakuuttunut, mutta pitäisi varmaan katsahtaa uudestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Suosittelen, minun makuun lehti oli kyllä mielenkiintoinen! :)

      Poista
  3. Kauniita kransseja, ihastuin tuohon pieneen variksenmarjakranssiin.) Minäkin olen ostanut tuon joululehden ja tykkäsin kyllä.

    VastaaPoista
  4. tosi kauniita kransseja! olisi kiva jos laittaisit ohjeet vaikka tuon ekan tekoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) minäpä teen jonkunnäköiset ohjeet kranssille seuraavaan postaukseen! :)

      Poista